Majbarn!

Nu när jag har min blogg måste jag ju självklart passa på att fira två små majbarn som fyller år idag och imorgon!

Först ut är en av mina finaste vänner. Hon är bara helt fantastisk och jag saknar henne så. Grattis min fina Hanna!


Snaart ses vi igen!


Och imorgon är det min fina moster och extra-mamma Ulla som fyller år! Hon är också helt fantastisk och jag önskar henne en underbar dag! Snart träffar jag dig också och det är en himlans tur för jag saknar dig med.


(bilden stal jag från facebook, jag hoppas det är okej ;) )

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad du är gullig! Tack för den fina grattishälsningen:) jag saknar dej sååååå himla mycket just nu!!! Vill bara att du ska komma hem igen och att vi ska ha en toppensommar tillsammans:) puss kram

2011-05-27 @ 19:22:37
Postat av: Hanna

Åh vad du är gullig!tack för den fina grattishälsningen:) saknar dej såååå mycket nu. Vill bara att du ska komma hem så vi kan ha en toppensommar tillsammans:) ha det bäst min sötaste bästa emma! Puss och kram

2011-05-27 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0