Besök från Sverige!

Min helg spenderades som jag meddelade redan innan helgen, på biblioteket. Finns nog inte så mycket att berätta om den. Men Axel åkte som jag också berättade innan helgen till Vancouver med Jocke och Christoffer som kom till Oregon i lördags. De kom tillbaka sent på söndags kväll och idag åker de vidare ner mot Californien. Axel kommer alltså tillbringa Spring Break på road trip i Californien med Jocke och Christoffer och ha en välbehövlig(?) semester från sin flickvän.

I måndags ägnade sig gästerna åt shopping medan vi ägnade oss åt att skriva finals och plugga inför ytterliggare finals. På kvällen tog vi med dom till Taylors för hamburgare och biljard och sedan bar det av mot Renies där det var en liten födelsedagsfest. Men kvällen blev ganska tidig då vissa drabbades hårt av jetlag och andra insåg att imorgon också var en dag som skulle ägnas åt plugg. Killarna ägnade dock inte tisdagen åt plugg utan de tog en tur till kusten, Woodburn och sedan avslutade de med NBA i Portland. Matchen var grym sägs det.

Nu har jag precis skrivit min andra final och nu återstår bara en sista hemtenta. Från det att jag öppnar dokumentet med uppgiften har jag tre timmar på mig att göra den så jag tror jag sparar det tills imorgon. Måste ju ha något kul att göra imorgon också!


Jocke, Axel och Christoffer.


Vinnarna.


Nicolle och Johan på Renies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0