Tjejhelg i Portland!

Igår inledde jag och Tone vårt Spring Break med att ta tåget till Portland där vi nu spenderar helgen. Vi bor på ett mycket trevligt och fint hostel. Igår gick vi ut och åt på en italiensk restaurang, mycket god mat, gott vin och bra service. Efterrätten var gudomlig!
Idag började vi med att ta oss till Farmers Market där det såldes alla möjliga sorters egenodlad mat, bakverk och blommor m.m. Efter det blev det lite shopping och sedan Chinese Garden. Vi avslutade eftermiddagen genom att gå genom halva Portland för att ta oss till Urban Outfitters. Nu är vi tillbaka på vårt hostel för att ta en power nap och ladda om för kvällen!


Emma i Chinatown.


När vi satt och åt lunch passerade det ett långt tåg av demonstranter.
Alla hade skyltar som såg ut ungefär såhär.


Stans coolaste byggning enligt mig.


Tone i Chinese garden.

Kommentarer
Postat av: Mamma och Farmor.

Hej Vilka fina kort,det ser ut som ni har det underbart jag och farmor kolla så hon hälsar här är det soligt och fint.

2011-03-20 @ 13:42:30
Postat av: Emelie

Härligt! Men jag trodde att ni skulle till Mexico över lovet eller blev det ändrade planer? Kram

2011-03-21 @ 00:06:53
Postat av: Anna

Jag tycker vi skaffar en sådan där liten filur och placerar på taket på vårt hus i Uppis!

2011-03-26 @ 22:20:06
URL: http://konstiginormal.blogg.se/
Postat av: Thomas Wallin

Tuff krabba. Kul att läsa din blogg.

Undrar vilket krig demonstranterna agerade mot. Det framgick inte så tydligt av plakaten. Men de är ju inte så bra på geografi heller...

Ha det gott!

2011-03-30 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0