The 70's

Lördagen började med att jag och Tone tog bussen ut till VRC som är ett av stans köpcentrum. Dit åkte vi kanske inte främst för att inhandla 70-tals kläder men eftersom vi på kvällen var bjudna på fest med detta tema höll vi utkik efter detta också. Men efter att ha gått en snabb runda på Forever 21 kom vi fram till att det inte alls var särskilt svårt att hitta kläder som skulle passat in på 70-talet. Kanske är det bara i Eugene utbudet är sådant eller så är 70-talet åter på ingång. Hursom så hittade jag en mycket passande klänning för ynka 8 dollars! Jag fyndade också en mycket stilig huvudbonad till min bättre hälft som roade sig med att åka skidor under dagen.
Festen som ägde rum hos "tyskarna" var mycket rolig! Det var ett  mycket folk och mycket öl. Och några av killarna hade helt fantastiska kläder på sig. Bra kväll! Det tror jag alla tyckte.


Harry


Johan, Mattias och Axel (observera att Axel har min skjorta på sig).
Mattias hade en mycket vacker kostym och till denna hade han platåskor
som tyvärr inte syns på bilden.


Vi hade varit två bra hippies tror jag.


Mycket stiliga. Han till vänster har peruk men det har inte han till höger.
Jag undersökte nämligen saken.


Hippie nyss hemkommen från Hawaii-semester.






Jag och Tone!

Kommentarer
Postat av: Mia in Uppsala

Tror definitivt att ni skulle vara ett ballt hippiepar ;) Galet att Axel passa i din skjorta!! Usch va jag saknar dig Emma!!! Grannen bredvid é inte alls rolig :( Puss puss

2011-03-04 @ 11:18:35
Postat av: Christine

Jag blir så stolt att ni fortsätter "Flower-power" där borta. Du får tacka Mattias i ett senare skede för den goda övningen. Axel passar mycket bra i din skjorta (!!) men på något underligt sätt verkar det som att Miami Vice-Bobby lyckas ta täten och ta hem vinsten denna gång! Men no worries, make love not war, så var snäll mot honom :)

2011-03-04 @ 19:22:08
URL: http://christineitampa.blogspot.com
Postat av: Knullgänget

Fan va stolta vi blir. Bobhy är som hämtat ur Boggie Nights en kväll i en västkuststad. Å nej, Det är inte Dingle. Det är den amerikanska västkusten. Vi bugar och bockar. Mer sådana bilder!

2011-03-04 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0