Grattis på födelsedagen Anders!



Idag fyller min och världens bästa bror 19 år!
Jag och Axel har precis skypat med familjen och vi fick vara med på paketöppningen därhemma. Det känns nästan som vi varit hemma och firat lite!
Varje gång jag pratar med Anders nu längtar jag lite mer hem. Jag hade gett mycket för att få en Anderskram nu. Men som Anders sa är det inte långt kvar nu. Han har börjat räkna ner och hävdar att det är två månader kvar (vet inte riktigt vilket månadsystem han använder) och då blir det kalas minsann!

Du är bäst min fina fina lillebror!




Mina coola killar!

HURRA HURRA HURRA HURRA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har varit på kalas hos Anders i dag.Fick god mat och han hade bakat jättegod tårta.

2011-03-12 @ 23:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0