Beer pong table party!

Igår var jag på beer pong table party med tema Hawaii. Jag tror åtminstone temat var Hawaii, jag hade faktiskt helt ärligt glömt bort att det var tema på festen så jag kom inte utklädd men de flesta andra hade någon form av strandklädsel.
Det var Taryn och Emily som anordnade festen för att lämna över sitt beer pong table till två andra tjejer i deras sorority. När man ska ta examen som Taryn och Emily nu ska göra har man i deras sorority "passing on" ritualer. De ger bort alla möjliga saker som har med skolan eller deras sorority att göra så som beer pong table, kläder, skolans id-kort och även uppdrag. För att de två tjejerna skulle få ta över bordet så skulle denna fest anordnas samt så var tjejerna som skulle få bordet tvugna att ha med en tårta till festen som skulle se ut som bordet.
Som ni förstår är det inte alla gånger helt enkelt att hänga med på vad som sker när man umgås med detta gäng. Det är mycket som är väldigt internt men jag är nöjd med att vara utanför själva föreningen. Det känns som jag är lite för gammal för det där och gammal kände jag mig även igår då en av tjejerna konstaterade som den mest självklara sak i hela världen att jag var äldst på festen. Men kul var det!









Fin tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0