Vår

Sedan sist jag skrev har det inte hänt alltför mycket här i Eugene. Min skrivkramp har släppt och uppsatsen är så gott som klar. Jag har räknat x antal fler helt ologiska mattetal och lärt mig ett och annat om luftföroreningar. Alltså har veckan bestått av en hel del plugg.
Och idag har våren kommit till Eugene! Det har varit bra väder hela veckan men idag bjöds det på 17-18 grader, sol och klarblå himmel. Man känner hur det luktar vår, hör hur fåglarna kvittrar och hur alla ler. Eller så är det bara jag som inbillar mig. Skönt är det i alla fall!
Men den bästa nyheten av alla är att vi ska åka till San Francisco över helgen och där ska jag få träffa Maria!! Det ska bli så himla roligt!


Imorgon åker vi över den berömda bron igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0