Skrivkramp

Nu är det lördag förmiddag här i Eugene och jag har drabbats av skrivkramp. Mycket olägligt. Jag var först på plats på biblioteket när dom öppnade kl. 9 idag, jag var faktiskt helt ensam i en halvtimme. Det kändes faktiskt lite ja, nördigt. Men nu är det så att jag har mycket att stå i den kommande veckan och kommer omöjligt att hinna om jag inte är lite effektiv nu under helgen. Så nu idag ska jag alltså försöka mig på att skriva en uppsats om provrörsbefruktning och surrogatmammor. Det kunde varit värre men just nu känns det som att det kunde varit betydligt bättre också. Förutom det ska jag också förbereda en redovisning om abort. Och mitt i allt detta har jag då drabbats av skrivkramp. Jag får liksom inte ner några bokstäver i det där dokumentet. Konstigt, för det gick ju bra att skriva här.. Får helt enkelt prova igen. Det kanske går bättre om jag läser några bloggar först?


Ge mig detta istället för Knight Library.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0