Kurvor



Nu har ni precis sett vad det är jag tittar på mest hela dagarna. Kurvor. Detta varvas också med en del matematiska formler. Så är alltså livet när man pluggar ekonomi. Det ska bli skönt att bli jurist på heltid igen när jag kommer tillbaka till Sverige.

Då ska jag ta att börja med att göra min andra läxa för dagen och då har jag innan också hunnit med att ha ett prov. Det ska också bli lite skönt, att slippa ha prov och läxor varannan dag. Ibland är det bra att prova på nya saker för att uppskatta det man redan har. Det är något jag har tänkt några gånger sedan jag kom hit. Men å andra sidan finns det saker här som är bättre än hemma. T.ex. storförpackningarna av m&m som förgyller vilken tråkig pluggdag som helst!

Kommentarer
Postat av: Christine

Det finns inte ord..

2011-01-21 @ 03:46:14
URL: http://christineitampa.blogspot.com
Postat av: Mikael

Jag sysslar också med kurvor! Integraler närmare bestämt men snart är det slut med det. Bara 2 veckor matte kvar på gymnasiet nu.

2011-01-21 @ 14:39:39
Postat av: Helena

Hahaha det där var nog det värsta jag har sett! Skulle aldrig utsätta mig för sådana där kurvor frivilligt!

2011-01-21 @ 14:47:26
URL: http://helenaisalamanca.blogspot.com
Postat av: Emma

C & H: Jag förstår att ni befinner er i chock. Det gör jag med.



M: Jag undrar verkligen vad du gör på andra sidan atlanten när jag behöver dig som mest kära kusin. Men skönt för dig att matten snart är över!

2011-01-22 @ 07:02:36
URL: http://emmaieugene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0