Dance Africa

Ikväll har jag och Axel varit på dansföreställningen Dance Africa. Denna sattes upp av universitetets department of dance. Man kan här läsa dans som huvudämne om man vill eller bara ta extra kurser i det som jag gör. De elever som var med i denna föreställning verkade ha dansat en hel del och tar någon form av examen i dans. I vilket fall vaf det som ni kanske förstår afrikans dans de underhöll oss med och de var riktigt bra. De som stod för musiken genom trummspelande var också riktigt duktiga. Tyvärr fick man inte ta bilder under föreställningen på grund av upphovsrätten som man var mycket noga med här.
Att vi gick på föreställningen var i första hand för att jag måste se en dansföreställning för att sedan skriva ett paper om detta och lämna in i min balettkurs. Jag har också två eller om det var tre prov i denna kurs. Det är som sagt små uppgifter att göra hela tiden.


En lite skeptisk Axel studerar programmet.


Kvällens godis. Finns dessa "Swedish Fish" i Sverige?


I brist på bilder från föreställningen bjuder jag på en bild av programmet.

Kommentarer
Postat av: Christine

Nej! De har hittat på de där fiskarna, precis som den där "Svedka" vodkan som det är en svensk flagga på! Usch och fy, det ser ut som nån billig skit från Ryssland..

2011-01-22 @ 20:32:29
URL: http://christineitampa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0