Birthday Dinner

Igår fyllde vår koreanske vän Jae 23 år. Detta firade vi med att åka downtown och äta middag på en koreansk restaurang. Jae beställde in massa olika små rätter som alla smakade av och det var riktigt gott! Vi provade också på den koreanska spriten som inte var helt olik svensk snaps. Sprit blir kanske inte bättre än så helt enkelt.
Efter att vi ätit oss mer än mätta gick vi vidare till en annan restaurang för att där äta tårta. Jag insisterade på att vi var tvugna att äta tårta. Annars har man ju liksom inte firat födelsedagen på riktigt. Jag såg också till att vi sjöng för Jae. Det blev dock lite förvirrat när vi skulle avsluta med att hurra. Eftersom vi hade en del nationaliteter närvarande var vi inte riktigt överens om hur många gånger man skulle hurra. Jag hävdar fortfarande fyra.
Jag hade också turen att få den största tårtbiten! Jag tror servitrisen såg att jag behövde den.




Kommentarer
Postat av: Anna

Stor slurp!

2011-02-06 @ 17:52:37
URL: http://http:/konstiginormal.blogg.se
Postat av: mamma och anders

Den såg mycke god ut. Och du väldigt söt.

Många kramar

2011-02-07 @ 07:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0