In the Redwoods

Mina kära läsare, nu var det ett tag sedan ni blev uppdaterade. Jag ber om ursäkt för detta och skyller på att vi har haft mycket att göra! Och det har inte bestått av plugg så jag kommer kompensera er genom att göra blogginlägg i efterhand om vad vi har haft för oss.
Just nu befinner vi oss i Fortuna i Californinen. Det är jag, Axel, Staffan (Axels pappa) och Johan (Axels kompis) som stannar här över natten för att imorgon ta en sväng i Redwood skogarna och sedan fräsa vidare mot San Francisco! Helgen kommer alltså att spenderas ännu en gång i SF vilket jag är mycket nöjd med då jag verkligen gillar den staden!

Johan och Staffan anlände till Oregon för en vecka sedan och stannar tills på måndag. Vi har hunnit med mycket på denna veckan och ägnat många timmar åt bilåkning. Men med bra spellistor, ett glatt humör och en Lincoln towncar går det fin fint!






Kartläsning. Jag är inte så sur som jag ser ut, bara lite förkyld och febrig.

Jag bjuder på inlägg och bilder om vad vi gjort tidigare i veckan efter helgens roadtrip!

Ha en bra helg därhemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0