Framme!

Da var vi framme i Eugene!
Vi bor nu hos David och Shelly som ar min vardfamilj, och nu ocksa Robert och Axels. De ar ett helskont pensionarspar! Pa manga satt. Idag har vi sett oss om i Eugene och letat lite boende. Staden ar mycket fin och allt ar valdigt gront med stora trad och ekorrar overallt. Nagot boende fick vi dock inte tag i eftersom det var sondag och de flesta kontor har stangt da sa det far bli ett nytt forsok imorgon.
Innan vi kom till Eugene i lordags var vi i New York i tre dagar. Vi hann med mycket pa tre dagar men jag vill defenitivt aka dit igen! Staden har allt och lite till. Och vad man kan shoppa, det passar mig perfekt! Och annu battre shopping skulle det nog bli om jag fick en mer likasinnad med mig. Axels tempo genom butikerna var till och med for hogt for Robert. Jag tror faktiskt att han slog Pappa i vissa butiker.
Jag lagger upp lite bilder nar jag far internet till min dator!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heeej sötis!

Första kommentaren:)



Låter som ni har det toppen och det låter som att du och jag borde besöka New York ihop=)



Hoppas att ni får tag i ett bra boende! Väntar på fler spännande inlägg:)



Puss kram

2010-09-13 @ 14:48:19
Postat av: Christine

Jag ställer upp på NY-shoppingen :D

2010-09-14 @ 03:36:27
URL: http://christineitampa.blogspot.com
Postat av: Anonym

2010-09-14 @ 20:04:54
Postat av: Anonym

Va´spännande att få följa er på din blogg. Kram Aja

2010-09-14 @ 20:18:55
Postat av: Lotta

Hej

Kul att allt verkar bra. Perfekt med lägenheten verkligen! Här är allt bara fint. Igår var vi i stan och spelade biljard med några kompisar, idag (lördag) är Hans i Västerås där det är "kulturnatta". Hans bok utspelar sig ju i Västerås och därav är han lite av huvudattraktion på deras jippo ikväll. Undrar vad västeråsarna säjer när de förstår att det är första gången Hans är där. Lite "kära örebroare" typ... Alice fyller år i morgon så då kommer både kusin Oskar och sigges Emma hit på middag. Kronärtsskocka, chevrekaka med rödvinsfondue samt after eight pannacotta står på menyn. :-) Hans, Sigge och Alice har nu bokat sin NY resa. 1-5 november är de där. Ebba och jag åker till Laholm istället och har bokat in oss på ett gäng turridningar i trakten, spa och lite annat smått och gott. Ska bli väldigt kul det med även om det är mindre glammigt än NY. I övrigt inget nytt under solen direkt. Ha det riktigt gott och vi hörs. Jag fortsätter läsa bloggen och håller mig underrättad den vägen. KRam från Lotta

2010-09-18 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0