Midterms

Denna veckan är det dags för midterms. Jag har två stycken denna veckan plus en inlämning. Så dagarna denna veckan består mest av plugg. Idag när jag satt och läste i min ekonomibok så började killen bredvid mig att prata med mig. Han läste också ekonomi och berättade att de avancerade kurserna är lättare än de jag läser nu. Sedan la han till att det var säkert inget problem för mig för jag såg smart ut. Speciellt i de där glasögonen jag hade tyckte han. Så om vi ska tro honom ser min framtid ljus ut!

En annan bra sak är att vi nu bokat vår julresa! Julen kommer vi att tillbringa på Hawaii. Det kommer att bli perfekt!



Ett fint träd på campus!



Kommentarer
Postat av: ellen

Hawaii, lyx!

Det har tydligen snöat i Lund idag så nu är det nog dags snart här också... man bara måste älska det nordiska klimatet! Har införskaffat mössa och mormor har stickat en kasse sockar samt vantar så jag går säker mot kylan.

Kul att ni har det bra!

Kram på er

2010-10-21 @ 13:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0