God lunch!

Idag har vi ätit lunch på skolans bästa matställe. Man betalar 8 $ och sedan får man äta så mycket man vill. Det man har att välja på är självklart all vanliga amerikansk mat så som pizza och flertalet friterade rätter. Men det finns också SALLAD! Och det bästa av allt är att det finns många olika efterrätter att välja bland, så som kakor, bakelser, glass och frukt. Jag har svårt att behärska mig.

Idag kände jag att jag åt för mycket sallad. Jag orkade inte smaka på så många efterrätter som jag hade önskat. Ska tänka på det tills nästa gång.




Kommentarer
Postat av: Ulla Söder

Gott,gott ät lite för mig också,Kram.

2010-10-29 @ 23:07:43
Postat av: Thomas W

Hej Emma!

Jättekul att läsa din fina och välskrivna blogg!

Vi blir verkligen jätte-USA-sugna här i Bengtsfors. Jag speciellt när jag ser maten. Har ni testat ribs på Applebees och frukost på Waffle House? Mmmmm.

2010-10-30 @ 17:56:42
Postat av: Emma

Hej! Ja vi har det verkligen bara bra här borta! Vi har inte testat det än men jag ska lägga det på minnet. Blir USA-suget för stort är ni välkomna till mig. :) Ha det så bra och hälsa Torsgatan! Kram Emma!

2010-11-02 @ 06:43:25
URL: http://emmaieugene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0