Någon som behöver klippa sig?

Om det är någon som behöver klippa sig så är det bara att ta svängen om vår lägenhet. Axel har ikväll visat upp en tidigare dold talang. Han har nämligen klippt Robert.



Han förberedde sig noga.



Det gjorde även Robert.





Axel koncentrerar sig på sitt jobb.





Och så här glada var pojkarna efteråt!



Och så här ser Roberts nya frisyr ut.

Axel erbjöd sig att klippa mig också men jag avböjde snällt. Jag funderar dock på att färga mitt hår efter att en tjej idag berömde mig för mitt fina gula hår. Hon sa också att jag hade så vacker vit hy. Ja ja, en komplimang är väl alltid en komplimang.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag föreslår skypemöte på söndag! Jag kan nog hela dagen fram till 23-nåt, så säg en tid som passar dig :)

2010-11-17 @ 14:40:59
URL: http://helenaisalamanca.blogspot.com
Postat av: Christine

Men du är ju världens sötaste Emma också <3

2010-11-18 @ 20:37:43
URL: http://christineitampa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0