Idolbilder

Helgen har vi mestadels ägnat åt att plugga här i Eugene eftersom det är dags för terminens andra runda av midterms denna veckan. Lite festligheter hann vi dock med i form av en födelsedagsfest för Harry. Av någon anledning har jag inga bilder från denna.
Vi var också på ett "party" anordnat av olika föreningar som tar hand om oss internationella studenter. Till detta partyt var också alla familjer som varit värdfamiljer inbjudna. Detta innebar en väl tilltagen kakbuffé då alla mammor hade med sig hembakade kakor. Det passade mig helt perfekt! Jag orkade dock inte äta upp det jag tog till mig, skamligt. Partyt bjöd på turkisk magdans och kinesisk dans och på väg hem mötte vi the Duck som givetvis var bjuden. Så vi passade alla på att ta lite idolbilder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0