Helgen

Jag inledde min helg redan på torsdagen denna veckan. Jag tyckte att jag var värd det efter alla midterms. Så på torsdag kväll körde jag ut Axel och Robert från lägenheten och bjöd istället hit tjejerna för vin, mat och tjejsnack! Kvällen var mycket lyckad och vi avslutade den på stadens nattklubb där vi även mötte upp killarna.




Glada flickor!



Av flera olika anledningar väljer jag att inte publicera fler bilder från kvällen.


På fredagen var vi bjudna hem till David och Shelly på Thanksgiving dinner. Shelly lagade en traditionell thanksgiving middag till oss redan denna helgen då vi åker till San Francisco över Thanksgiving, som är nästa helg. Det bjöds på mycket mat. Inget som jag ätit förut men allt smakade bra. Och mätta blev vi, Shelly hade lagat mat i tre dagar inför vår middag.



Deras son Steve tog hand om kalkonen.



Robert gillade kalkonen.

Lördagen spenderade vi på stans shoppingcenter och på kvällen gick vi på volleyboll. Det var skolans tjejlag som spelade mot USC. Det är en helt annan sak att gå på en helt vanlig volleybollmatch här än i Sverige. Orkester, cheerleaders, maskot, alla klär sig i skolans färger och en arena som verkligen räcker till. Och  tjejerna är riktigt bra. Verkligen kul att kolla på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0