Halloween!

Helgen har vi ägnat åt att fira Halloween precis som alla andra här i USA också gjort. De flesta här tar det här med utklädnad på största allvar och kreativiteten är det inte alltid fel på. Jag har sett många bra kostymer under helgen. Men mest har jag nog sett naken hud. De amerikanska tjejerna väljer att klä ut sig till det som innebär minsta möjliga tygstycke. Jag och Emelie som körde på hellång klänning första kvällen var verkligen ensamma om det. För att inte verka alltför udda minskade jag på kjollängden till nästa kväll. Festerna som vi var på var återigen väldigt amerikanska och kul det hade vi!



Dracula och hans fru. (Axel har gjort våra tänder helt själv).



Deanna som också fyllde år var utklädd till en "Eurotrash".



Robert basebollspelare + vinnare av pajätartävling.



En av kvällens bästa kan vara Roys hönkostym som är gjord av soppåsar och en tvättboll på huvudet.


Kommentarer
Postat av: Daniel - Swese

Snyggingar :-)

2010-11-02 @ 19:44:50
URL: http://www.swese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0