Grönt är skönt

Idag har jag och Emelie ställt upp för vår vän Jae. Han gör någon form av projekt med tema grönt i skolan. Det vi skulle göra var att ställa upp som modeller sminkade i grönt. Instruktionerna från Jae var något otydliga så jag hade inte sminkat mig när vi möttes upp för fotograferingen. Men det fixade Jae. Han hade nämligen varit och shoppat lite grönt smink åt oss. Han tyckte dock att det var dyrt med smink. Vi förstod honom när vi såg att sminket kom från bl.a. Dior och Make Up Store. Efter att jag sminkat mig mycket grönt tyckte Jae inte att det var tillräckligt så han sminkade mig lite till. Resultatet av denna väldiga fotografering ska tydligen dyka upp på någon blogg. Beroende på hur bilderna blir kanske jag väljer att länka till den i ett senare inlägg. Nu får ni nöja er med lite bilder som jag och Emelie tog under dagen!






Kommentarer
Postat av: Helena

Mycket vackert. Tycker du borde sminka dig så jämt!

2010-11-06 @ 14:16:35
URL: http://helenaisalamanca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0