Grattis Anna!

Hurra hurra hurra hurra! Idag fyller min kära vän Anna 23 år!
Eftersom jag inte kan fira tillsammans med henne idag tänkte jag åtminstone hylla henne lite här i min blogg! Jag hoppas att hon ägnar sin dag åt att äta lite av alla de godsaker man kan äta i det här landet då hon också befinner sig i USA. Och att någon uppvaktat henne med en fin sång. Det skulle jag ju kunna göra över telefon men för Annas bästa tror jag att jag låter bli.

Grattis min underbara Anna!




Om jag hade firat med Anna idag hade kvällen slutat som denna gjorde.

Kommentarer
Postat av: Christine

Kan det vara Katy Perry-kvällen kanske ;D

2010-12-06 @ 06:43:41
URL: http://christineitampa.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh! Bästa Emma! Gillar att du valde den där bilden haha! Får mig att tänka på diverse grekiska drycker, uppdruckna euron och taxichaufförer med mera. Du vet att din stämma alltid håller världsklass även om jag är medveten om din lilla svacka på den fronten efter att ha pratat med dig här i veckan! Saknar dig massor!

2010-12-08 @ 01:51:51
Postat av: Anna

Åh! Bästa Emma! Att du valde den bilden haha! Får mig att tänka på grekiska drycker, uppdruckna euron, hundar och taxichaufförer med mera. Din ljuva stämma tillhör ju världsklass men är medveten om din lilla svacka nu, plingar ikväll för att kontrollera om den är bättre! Saknar dig massor!

2010-12-08 @ 01:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0