Gott nytt år!

Nu har ni precis firat tolvslaget där hemma i Sverige ser jag, men för oss här på andra sidan är det fortfarande nio timmar kvar. Vi kommer fira nyår med en liten middag här hemma och sedan blir det utgång på det. Eugene har inte riktigt vaknat till liv efter jullovet än, det är inte så många studenter som kommit tillbaka från familj och semester. Men redan på måndag drar skolan igång igen så det lär trilla in en och annan student under helgen. Vi har för övrigt varit och inhandlat våra böcker inför kommande termin idag och det blev som vanligt en dyr historia. Jag drog nitlotten denna gången och betalade hela 290 dollar för tre böcker. Och då köpte jag ändå en av böckerna i fel upplaga för att spara 80 dollar. Ja ja, är man student så är man helt enkelt.

För övrigt får jag be så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen under Hawaii-resan. Men vi hade fullt upp och blogga var tyvärr inte det som lockade mest på dessa underbara öar. Men resan resulterade i över 2000 bilder så jag ska försöka plocka ut godbitarna och göra några inlägg om resan!



Gott nytt år önskar jag och grabbarna!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej på er och, GOTT NYTT ÅR.

Ett fint kort.Ser lite varmare och bättre ut än här

väntar med spänning på på resten, MÅNGA KRAMAR..

2011-01-01 @ 10:17:22
Postat av: Connny Eriksson

Hej på er hoppas ni har det bra. Här pulsar vi i snön hela dagarna. Vi har de ganska bra ändå. Jag och övriga familjen önskar er en god fortsättning på det nya året. MVH Conny med familj.

2011-01-09 @ 09:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0